9 Temmuz 2015 Perşembe

SX - Bu orta motorlu Honda nedir?

Honda'nın çok gecikmeli SX ve minik S660 bu yıl geri ortadan motorlu araçların dünyasına 1990'ların ilk nesil SX ve The Beat beri firmanın ilk girişim işaretlenmiş var - ve bu patentler gelmek için daha fazla olabileceğini ima.

CAD çizimin gösterileri görünmesini henüz var yeni bir orta motorlu konsept otomobil için tasarımlar ortaya koyuyor. Honda'nın Amerikan stüdyosunda Trend, tasarım NSX ve S660 hem ipuçları ödünç styling, SX teknolojik tur-de-kuvvet biraz daha küçük olan bir araba için gibi görünüyor. Honda'nın diğer iki orta motorlu teklifleri arasındaki boşluk kesinlikle yoktur; Yeni SX bir twin-turbo 3500 cc V6 bir arada 550 bhp (410 kW) ve üç elektrik motorları vaat ederken S660, 660 cc üç silindirli turbo motoru sadece 63 bhp (47 kW) üzerine tarafından gets. Ve çok cevapsız S2000 çöküşünden beri hiçbir ana spor araba sunan bu firma Porsche Boxster ve Cayman seviyor rakip şey yaratmak düşünüyor olabilir neden görmek kolaydır ise Porsche 911 gibi NSX hedefleri yüksek uç arabalar ve Audi R8.

Honda'nın son Verilen Formula 1 yeniden giriş bugüne kadar yapılmış olsa rahatsız, ve NSX, S660 ve yeni lansmanları Civic Type R , yüksek performans için bir görüntü kazanmak üzerine firmanın yerler ayarlanmış var olduğu açıktır bir zamanlar vardı ama arabalar, bir şey son yıllarda solmaya izin edilmiştir.

Şu anda burada gördüğünüz tasarımlar açıkça bir üretim gerçeklik uzun bir yol vardır. Minik, stilize aynalar ve ön çamurluklar halinde kesilmiş kapıyı hatları gibi Ayrıntılar üretim makinesine görünmesini olası değildir, tipik konsept otomobil elemanlarıdır. Bu araba bir ilk alırsa, bu uzun bir yol kapalı üretim üzerinde herhangi bir karar, bir kavram olarak olması muhtemeldir. Ama S660 ve SX de uzun üretime ulaşmadan önce kavramlar olarak ortaya çıktı, hem de hala orijinal gösteri arabası sürümleri için hemen hemen aynı görünüyor.

Arkada, önemli bir yakıt dolgu ile birlikte, hava girişleri ve çıkışları masif, açık orada altında benzinli motor gizleme SX ek bir hibrid sistemi teknolojisini verilen rağmen belki kullanarak, göz ardı edilemez, var olduğunu yapmak motor rears ile ilgilenir iken elektrik ön tekerleklere sürücü. Göründüğü gibi otomobilin büyüklüğü, S660 ve SX arasında konumlandırılmış ise, 2000-2500cc etrafında bir dört silindirli turbo motor mantıklı olur. En son Civic Type-R motoru, 2000cc gelen 306bhp ile mükemmel bir seçim olabilir.

Yakın gelecekte, Honda Japonya'nın Kei otomobil kuralları ile sınırlı değildir ihracat pazarları için S660 daha hızlı bir sürümünü geliştiriyor. Kei sürüm 63 bhp ve 660 cc ile sınırlı durumlarda, ihracat araba 127 bhp ile 1000 cc turbo motor var ve sırayla 1960'larda olduğu gibi S500, S600 ve S800 harks S1000 adını kullanmak bekleniyor iyi daha yeni S2000 olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder