7 Temmuz 2015 Salı

Fuji X100 ile Venedik Kamera

Fuji X100 ile Venedik Işık parıldayan Drew Raitt'in tarafından Steve Hey! Belki okuyucuların Venedik benim son gezisi ilgi olacaktır. Venedik parıltılı ışık olağanüstü! Ben Atlantik Okyanusu'na bakan Kuzey Devon İngiltere'de yaşayan ve burada deniz normalde serin gri ya da mavi. Ancak Venedik, Nisan ayında, su saydam yeşil, yansıyan sınıflandırılır ve bu güzel şehrin her köşe ve bucak içine kızarmış olduğunu.

Bir manzara fotoğrafçısı olarak hiçbir ufuk orada çekim binalar ve kanallara ayarlamak için bir süre aldı. Tabii ben lagün üzerinde çekim bir sürü aldı ama iyi görüntülerin bulunduğu yerlerde iç sokaklar ve su yolları vardır. İşte açık renkler bastırılmış olmasına rağmen her bina, kızdırma görünüyor boya ve pastel tonlar her gölgesinde parıldayan, benim için eşsiz hisseden bir sıcaklık var, canlanıyor soluk, sihirli çalışır. Ben (bu sitede büyük erken Steve tarafından değerlendirme ve diğerlerine satın sayesinde) Sadece benim parlak Fuji X100 taşıdı. Ben şeyler Fuji Dünya taşındık biliyorum ve şimdi belki için hasret yaşıyorum bir 56mm lens ile xt1 ama Venedik için X100 / s 23mm mükemmel.

Ben program modunda hemen hemen vurdu ve hatta en derin alacakaranlıkta istediğim görüntüyü kapmak başardı. Ben, her çekimde üzerinde zaman ayırın ışık ve atmosfer tadını çıkarmak gerekli hissettim. Sakin ve sessiz ve her köşede ışık, keşfedilmeyi bekleyen bir resim gibi sabah erken ve akşam geç saatlerde Venedik, bastırılmış. Ben sadece bana açık ve ben ona atmak ne olursa olsun kesin görünüyor elektronik vizör kullanın. Arka ekran kapalı I 'şempanze' günaha kaçınılmalıdır. pozlama telafisi kadranı kamera ve vizörde anında cevap uzak gözünü almadan erişim, inanılmaz kolay. Yani artı ya da eksi iki durak ince ayar ben almak istedim görüntü beni sağladı.

Daha doğal bir görünüm artı ham modu için Astia modunu kullanarak, dört gün içinde 260 fotoğraf çekilmiş ve hala pil gücü solun bol vardı. kapalı çekim Ben onların görüntülerini yapım bin diğerleri nerede Marco Meydanı'nı ziyaret etmek zorunludur varsayalım Lightroom 4'de çok az ayarlanmış gölgeler, vurgular ve ton eğrisi ile tüm Jpgs vardır. O kadar çok kamera dişli bir akıllı telefon, öyle görünüyor ki, her boyun etrafında asılı ve her el hiç görmedim. Ben hiçbir sokak atıcı, kavram kırsal fotoğrafçı yabancı olduğunu, ama ben her şey mümkün oldu küçücük X100 ile çok göze çarpmayan hissettim. Beş Polisler bir saniye boş gibiydi Meydanın karşısında yürüdü Bu çekimde, bir tanesi bu yüzden onu fotoğraflamak için fırsat oldu bir an durdu. Ben ben içine başka resimler Burası harika güzelliği hakkında kendileri için konuşmak inanıyorum. Böyle büyük bir web sitesi için çok Saygılarımla ve teşekkür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder