29 Temmuz 2015 Çarşamba

Bir Eğitim resmen XO

A iyileştiriyor Hot birkaç sızan konsept görüntüleri izledi ve en iyi tahmin yorumlarına, Avustralya'nın One Eğitim artık resmen yaklaşan bir modüler dizüstü projesi bazı detaylar yayımladı. Izin sahipleri ilköğretim boyunca bileşen modülleri takas ederken 4 yaşındaki bir çocuk rahatlıkla birlikte koymak olabilir böylece basit iddia, XO-sonsuzluk laptop ve tablet hem de hareket edecektir.

Bir Sydney merkezli One Laptop per Child spin-off, One Eğitim bugüne kadar da sistemin nasıl kullanılacağı bazı 2.500 öğretmen eğitim sırasında, Avustralya dezavantajlı çocukların eline 50.000 XO modellerini almak başardı. Şimdi organizasyon dünyanın herhangi bir ilköğretim okulunda kullanılabilir ve çocukluk dayanmak üzere tasarlanmış bir cihaz yaratma üzerine dikti ayarlıyor. "Biz çocuklar mevcut XO donanımı kullanmak nasıl ilham oldum ancak mevcut XO yönleri farklı sınıflar, sınıflar veya ortamlarda ihtiyaçlarına hitap etmedi biz de sinirli oldum - yalnız bu ihtiyaçların olduğu gerçeğini izin Her zaman akı bir devlet, "Tek Eğitimin CEO'su Rangan Srikhanta dedi. "Android destekleyen bir ARM işlemci, 10 yaşın altındaki çocuklar için doğru olabilir, ama ilkokul onu son bir yıl içinde bir çocuk sadece Linux veya Windows destekleyen x86 modülünde yarmak gücünden büyük ölçüde yarar olabilir. Yani biz gittik nedenlerinden biri modülerlik için. "

Detaylar hala yerde biraz ince, ama biz XO-sonsuzluk henüz küçük eller için iyi bir boyutta eğitici, ilgi çekici içerik zengin ev sahipliği yapmaya yeterince büyük olacağını biliyoruz. Eğer bir çocuğun akıllı cihaz için Tahmin edebileceğiniz gibi, XO-sonsuzluk kaçınılmaz bayıltır ve günlük kullanım çarpmalara dayanacak şekilde tasarlanmıştır ediliyor. Monte edildiğinde tam bir çalışma birimi oluşturmak için kullanılacak beş açık standart modül tipleri olacak. Bu çekirdek sistem bileşenleri, akü, kamera ünitesi, dokunmatik özellikli ekran ve kablosuz modülü olacaktır. Devam eden maliyet ve güncel teknoloji tutmak çevresel etkilerini azaltmaya yönelik, bu genç sahipleri gerektiği gibi modülleri güncellemek mümkün olacak öngörülen ve daha sonra daha sonra diğerleri ile parça ticaret, takas ve bağış yapın. Modüler laptop / tablet beklenen ömrü 10 yıl olduğu bildirilmiştir.

Kalkınma kavramı aşaması tamamlanmış ve endüstriyel tasarım elektronik prototip şu anda üzerinde çalışmış olmak ile, artık yolda olduğu One Eğitim duyurdu. Tamamen işlevsel bir prototip dünya ilk için hazır olduğunda, bir crowdfunding kampanyası üretime ve ötesinde 2-in-1 melez almak için açılacak. XO-sonsuzluk nihai maliyet ortaya olmamıştır, ancak One Eğitim geçerli XO dizüstü daha ucuz olacağını söyledi. Cihaz Avustralya dışında sunulacaktır durumunda da bu aşamada net değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder