25 Temmuz 2015 Cumartesi

BMW X5 xDrive40e

BMW ilk plug-in hibrid üretim arabası olma X5 SUV bir varyantını seçti. Bu garip bir seçim biraz görünebilir, ancak, BMW X5 xDrive40e hile mühendisliği çok slickly bir sedan veya bir spor araba kullanılması durumunda daha geniş bir potansiyel kitleye plug-in hibrid teknolojisinin getirebilecek bir araca paketlenmiş var .

Otomotiv dünyası her zamankinden daha fazla yakıt tasarruflu arabalara doğru salıncaklar gibi, herkes bir melez sunan gibi görünüyor. Şimdi bir sonraki aşama daha üreticileri plug-in hibrid sunan, vurmaya başladı. BMW, asla bir şirket çok gerisinde, sadece ilk plug-in hibrid üretim otomobili haddelenmiş, ancak Bavarian davasında, bir araba değil, ama onun yerine bir SUV BMW-konuşmak olan bir Sportif Aktivite Aracı, bir .

 X5 xDrive40e sönük adıyla vaftiz, saygın Alman markanın en son etkili ve güçlü hem de. X5 hibrid BMW TwinPower Turbo teknolojisi ve senkron elektrik motoru ile dört banger benzinli motor tarafından üretilen 230 kW (313 hp), toplam sistem çıkış cranks. Başka bir deyişle, orada, büyük bir araç izin veren köşeli bir elektrikli tahrik sistemi evlendirilen turbo dört silindirli olduğunu ve son derece ekonomik olmak üzere tüm bu verimli olması için görünmüyor.

85.6 mpg (3.4 - - 3.3 L / 100km) BMW X5 xDrive40e 83.1 arasında alır diyor. Bu arada, emperyal galon vardır - ABD galon eşdeğer 69,2 olan - 71.3 mpg. Aynı mesafe üzerinden 15.3 kWh - Ayrıca ilgi şirket 15.4 olduğunu söylüyor BMW'nin belirtilen elektrik tüketimi vardır. Hibrid teknolojisi günlük hayatımızın bir sürekli büyük parçası olur gibi Tüketiciler, büyük olasılıkla, elektrik tüketimi gibi rakamlara daha fazla dikkat başlamak zorunda kalacak.

BMW X5 kurulan platformda kendi eDrive teknoloji kullanımı, BMW i arabalardan doğrudan transferi olduğunu söylüyor. Biz BMW'nin örtülü var daha önce çok etkileyici I8 , ama BMW bir crossover SUV aracılığıyla bu melez teknoloji dışarı rulo yerine sedan şirketin dayanak hatlarından birini seçti dikkat çekicidir. Ama i8 en etkileyici teknoloji bu daha mainstream teslim oldukça sade kutu içinde sarılı olsa bile, anlamına gelmez teknoloji artık sıradan büyüdü. Yeni başlayanlar için, elektrik motoru 8 vitesli şanzıman Steptronic içinde entegre edilmiştir ve elektrik enerjisi bir lityum-iyon batarya paketi çekilir.

Bu entegre elektrik üretim sistemi de run-of-the-mill bir gerilim trafosu üzerinden ve tanınmış 12V elektrik sistemi için güç sağlar. Bu lityum-iyon batarya paketi herhangi bir standart yerli prize bağlayarak veya BMW i Wallbox şarj dediği kullanılarak şarj edilebilir. yüksek gerilim lityum-iyon batarya paketi bagaj zemin altında yer almaktadır. Bu ambalaj açısından hem de yardımcı olur ve yolcu ve bagaj bölmelerinde yer tasarrufu, ancak güvenlik faydaları da vardır. Bu konumda pil takımını konut da özellikle bir kaza durumunda iyi korunan demektir, BMW diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder