7 Temmuz 2015 Salı

Sony a7s Kamera Sistemi

Yani çeşitli ile Kaliforniya parçaları ile bir 8 gün yolculuğa günden yaşıyorum Sony a7s bugüne kadar ve çok iyi! Gündüz ve Gece tek biz kaldık Landers, CA getirdiler Kate'in Lazy Desert gerçekten eğlenceli bir zaman oldu. Biz yıldızların altında kendimizi tüm yere, altı klasik hava akımı römork ve harika bir gece vardı. Bu sabah ve alan Crestline, CA bazı arkadaşlar görmek için başlığı ve sonra biz iki gece için Santa Clarita bizim yolda olacak bırakın. Bundan sonra biz eve Phx AZ gitmeden önce Long Beach ardından Santa Cruz, San Francisco başlığı ve olacaktır. Ben yakında olacak benim tam inceleme için tam olarak değerlendirmek, böylece tüm gezi için a7s çekim olacak.

Dün ve dün gece Voigtländer 15 ve Sony / Zeiss 35 2.8 ile birlikte a7s ile vurdu. Aşağıda Lightroom tüm OOC JPEG'ler olan çekimlerin, bir kaçıdır. Benim için bu yüzden sadece bu gezi benim minik Macbook Air kullanırken, bu ne olsun gördüğünüz herhangi editing..so yapmak zordur. Sen Sony a7s ön sipariş edebilirsiniz Amazon veya B & H Photo .

Herkese merhaba! Son 5 yıldır ben bu web sitesini çalışan edilmiştir ve bu benim hayal ötesinde büyümüştür. Bazı günler bu çok web üzerinde 200.000 ziyaretçi ve bu nedenle ben gerek ve sitesini barındırması süper web sunucularını kullanmak. Bu siteyi Running nakit biraz her ay ve bunun üzerine, ben her haftanın her günü tam zamanlı 60 + saat bir hafta çalışır maliyeti (Ben 200-300 e-postalar bir GÜN aldı). Bu nedenle, ben günlük olarak sağlanan bu ücretsiz bilgi için benim masraflarını karşılamak için SİZİN yardıma ihtiyacım var.

Bu basit yardım etmek. Hiç bir satın alma yapmak için karar verirseniz B & H Photo ya da Amazon , herhangi bir şey için bile diapers..you bunu yapmak için bir kuruş harcamadan bana yardımcı olabilir . Eğer satın alma yapmak benim bağlantıları kullanırsanız size sırayla olacak (burada bir bağlantıyı tıkladığınızda ve bu kadar bir kez orada benim bağlantıları kullanarak B & H ya da Amazon götürür bir şey satın alabilirsiniz ve ben bir ufacık küçük kredi alacak) gidiş devam ve büyüyen tutmak için bu siteyi yardım olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder