7 Temmuz 2015 Salı

Kamera Modelleri



Sony A7: Benim Altı Aylık Analizi Adam Kanunlar tarafından Öğleden sonra Steve, Ben aslında altı ay önce size yazdım benim çok yakın satın açısından Sony A7 yepyeni bir oyuncak ile coşkulu ama amatör bir fotoğrafçı olarak benim orijinal düşünceler ile ve Zeiss 55mm. Ben de benim nedeniyle sonrası işleme eşit olumsuz yanıt aldı olsa da, okuyucu bazı büyük olumlu yorumlar aldı. Bazıları ben adalet oldukça yapıcı buldum.

Benim orijinal yazışmalar bir fotoğraf kursuna başladığımdan beri, stüdyo çekim biraz tecrübe kazandım Zeiss 35mm 2,8 satın alınan ve çeşitli maceralara üzerinde olmuştur. Sony duyurdu Hepsi iken yeni Sony a7s ve ben okuyucuların benim deneyim şimdiye kadar olmuştur nasıl ilgini çekebileceğini düşündüm bu yüzden A7 serisinin bir firmware güncellemesi yayınladı. Özellikle a7s sizin inpending inceleme ile.

Benim orijinal sonrası ayrıntı vermedi Öncelikle bir şey ilk etapta kamera ile sona erdi nasıl. Başlangıçta yüksek yeteneği noktası ve çek kameralar sıçrayan olmuştu. Ricoh GX100, Panasonic LX3, LX5 ve ardından Panasonic Gx1 olmak benim ilk aynasız sisteme. Ben sevdim ama bir vizör isteyen kendimi buldum bir kamera yüzden OMD EM-5, ben A7 satılan X100S izledi satın aldı.

Seni çok benim ilgi fotoğrafçı olarak büyüdü etrafında sıçradı var ana nedeni böylece daha iyi ekipman (korkunç GAZ sendromu) benim arzu yaptım. Ben kamera nesil başlamadan önce benim eski kamera dişli satarak bulundu ancak (Ben en son bilgi için söylenti sitelerinde bir göz tutulması) beni çok az amortisman bir kamera satmak için izin verdi. Ben kamera üzerinde 150 £ daha kaybetmek henüz ve ben kabaca bir yıl için bir kamera tutmak gibi (Şimdiye kadar) maliyet oldukça makul olduğunu hissediyorum son ekipman ile deney için yapılan. Her yeni satın alma ile Ayrıca ben fotoğrafçılık benim coşku yeniden alevlendirdi bulmak. Neyse konuyu dağıtmak. Tüm bu kameraların ortak noktası olan onların, küçük, hafif ve bunların form faktörü için çok yetenekli.

Bu yüzden geri sevdim ve bana ne dışarı atasözü sh * t rencide oluyor ne Sony A7 ile deneyimlerimi için.

Benim mobil cihaz ile kablosuz uzaktan kumanda işlevi. Bu özellik, kamera yerleşik ve bana herhangi bir ek donanım gereklidir olmadan bir mesafede görüntüleri çekmek için izin telefonuma bir canlı görüntü gönderir. Odak zirve şaşırtıcı ve son derece tatmin edici. Zaman izin verdiğinde ben manuel odaklama eğilimindedir. Hafiflik. Bu kamera kolaylıkla benim sırt çantası sığar ve ben tam anlamıyla ertesi sabah pişman sırtıma olmadan, diğer genel hükümlere birlikte çantamda bu bir dağa tırmandı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder