7 Temmuz 2015 Salı

Canon Kamera FD 85mm f / 1.2 Fuji Xpro


Bu bahar Ben Ebay Canon FD 85mm f / 1.2 ve benim Fuji X kamera için Metabones adaptör aldım. Değil hız yükseltici biri. Benim APS-C boyutlu sensör üzerinde bir 135mm tam kare eşdeğeri yakın bir şey olsun istedim. Bir 90mm lens ideal olurdu, ama en 90mm f en / 2.0 bir f-stop var ve ben daha hızlı bir şey istedim. Bana bir 127,5mm FF eşdeğer verecek farklı 85mm lensler bakmaya başladı. Ilk nesil Canon EF 85mm f / 1.2L lens selefi - Bazı araştırma sonra ben Canon FD lens ile gitmeye karar verdi. Zaten otofokus kullanmak mümkün olmaz, ben olmayan AF sürümü ile gitti. İşte benim favorilerimden bazıları şimdiye kadar şunlardır: Saygılarımla!

Peki sadece benim sonraki favori kamera ve tüm zamanların benim fave ile şimdi orada bir tane buldum. Leica M ve Olympus E-M1 ve Sony RX1 benim için aynı şirkette. Aslında, Sony a7s bir kamera bir cehennem. Ben ellerimde getting ve her an sevgi beri o non stop kullanarak olmuştur. Bu sadece bir video meraklıları kameradan çok daha fazladır. Bu düşük ışık atıcılar kamera hayal daha fazladır. Bu çekim HERHANGİ türü için inanılmaz yetenekli ve üstün kamera çünkü aslında çok fazla ama her ikisi de bu olduğunu. Hatta (efsanevi Nikon D700 ile aynı) Düşük 12MP çıkışı ile bu Sony a7s hepsi var. İyi Hız, büyük yapılı, ben sadece öğrendim, şimdi A7 ve a7s ve daha bana sessiz sesler bir deklanşör, Voigtlander 15 Heliar VM (Leica montaj) lens ile gerçek korkunç sorunları. Ayrıca kamera AF kullanımı ASSIST olmadan DÜŞÜK ışık af olur. Hiçbir ışık olduğunda yanan değil ama gerçekten AF yapar ve o kadar doğru yapar.

O Leica M. Macenta köşelerinde ve kenarlarında olduğu gibi A7 ve A7r On bu objektif bazı sorunlar vardı. Çoğu B & sadece bu nedenle W için kullanabilirsiniz. A7s, benim arka bahçesinde birkaç hızlı bir test JPEG enstantane sonra, ben hiçbir gerçek sorunları görmek ve renkli bu lensi çekim renkli kenarlara konusunda endişelenmenize gerek kalmadan bir full frame dijital artık mümkün. Bir deneyin 15mm lens olduğu gibi elbette mükemmel değildir. Bazı önceki fotoğraf makinelerinde olduğu gibi açık ve belki bazı hafif geniş renkli kenarları hiçbir şey ama vinyet, ya da Leica M alacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder