14 Temmuz 2015 Salı

Araştırmacılar grafik yoğun oyun akışı için gerekli bant genişliğini kesti

Gibi bulut oyun hizmetleri yükselişi PlayStation Now smithereens sanal yabancılar ve canavarlar patlatma için kolaylık yeni bir çağ başlatmıştır, ancak on-demand oyun onunla bir büyük dezavantajı istenmeyen getiriyor olabilir: gerekli bant genişliği astronomik olduğunu. Ama Duke Üniversitesi ve Microsoft Research araştırmacılar oyuncular kendi on-demand pasta atalım ve çok yemek edeceğiz bir çözüm olduğunu düşünüyorum.

Onlar sunucuya hepsini boşaltma yerine cihazınızla bir uzak sunucu arasında render hesaplamaları böler kahawai (akışı için Hawai) adında bir araç geliştirdik. Araştırmacılar bu işbirlikçi oluşturma tekniği aynı görsel kalite için geleneksel bulut oyun kurulumları kadar bant genişliği sadece altıda birini gerektirir iddia ediyor. Uzak sunucu yok iken mobil veya konsol cihaz, her bir karenin ya da saniyede 60 kare görüntülenen bir alt görüntünün toplu (en az altı kare oluşturulacak gereken istemci tarafında değerli olması) önemli bölümlerini eskizler Ağır kaldırma ve gölgeler, gerçek zamanlı ışıklandırma ve doku ince değişiklikler gibi ince taneli tüm detaylar üzerinde doldurur.

Kahawai örneklenmekte ve açık kaynak ticari oyun motoru idtech 4 gibi yetkileri oyunlar ile entegre edildi Doom 3 ve Enemy Territory: Quake Wars . Araştırmacılar oynayan 50 hardcore oyuncular üzerinde denenmiştir Doom 3 , standart ince istemci (örneğin, sunucu devredilen) akış sisteminin karşı kahawai kullanıcıları için hiçbir dezavantaj önermek sonuçlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder