7 Temmuz 2015 Salı

Kamera alım satım

Ben a7s diğer geniş açıları denemek için henüz ve ben bazıları diğerlerinden daha fazla sorunları var ama bu iyi bir işaret olduğunu farkındayım. Voigtlander 15 sadece eğlenceli faktörü ve 600 $ düşük maliyet için benim her zaman fave lensler biridir. Ben Leica M üzerinde test edildiğinde Burada bu konuda okuyabilirsiniz Benim çok M8 eski Kamera alım satım inceleme burada. Diğerleri, A7 üzerinde test ettik burada bu makaleleri biridir.

Test görüntüleri aşağıda benim arka bahçesinde yaklaşık 10 dakika önce vuruldu ve ben henüz bazı durumlarda tüm önümüzdeki hafta başka bir yerde lensi ama planı kullanmadım. Şimdiye kadar, çok iyi! Sen 15 Voigtländer satın alabilirsiniz Kamera alım satım veya B & H Photo BURAYA . Size gerçek bir 15mm FOV verecek bir A7 kullanılan o zaman fantastik bir geniş açı olduğunu. Bu 599 $ satış fiyatı oldukça şaşırtıcı bir objektiftir.

Kamera alım satım SONY a7s sunduğu için ne YENMEK İÇİN TAM ÇERÇEVE aynasızlar IS. BUGÜNE KADAR Yılın 2014 Sipariş bunun Kamera için benim seçim Amazon veya B & H Photo . Büyük için Voigtlander 15 VM lens..click aşağıda Görüntüler. TÜM OOC JPEG'ler! Ben bu combo ile bazı "gerçek" görüntüleri olacak 2 hafta içinde geliyor gözden.

LÜTFEN! BU WEB ÇALIŞIYOR TUTUN için sizin yardımınıza ihtiyacımız IT OUT YARDIM için ÇOK KOLAY VE freee IS! Herkese merhaba! Son 5 yıldır ben bu web sitesini çalışan edilmiştir ve bu benim hayal ötesinde büyümüştür. Bazı günler bu çok web üzerinde 200.000 ziyaretçi ve bu nedenle ben gerek ve sitesini barındırması süper web sunucularını kullanmak. Bu siteyi Running nakit biraz her ay ve bunun üzerine, ben her haftanın her günü tam zamanlı 60 + saat bir hafta çalışır maliyeti (Ben 200-300 e-postalar bir GÜN aldı). Bu nedenle, ben günlük olarak sağlanan bu ücretsiz bilgi için benim masraflarını karşılamak için SİZİN yardıma ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder