7 Temmuz 2015 Salı

Kamera Renk Özellik

Ben bu kamera bana uygun gördüğünüz gibi benim düğmelerini değiştirmek için izin verir özelleştirme düzeyini takdir. Eğer JPG çekmeye karar verirse ben görüntünün renk RAW biraz daha iyi ve işler deli gitmeden önce ek dosyalar manipülasyon oldukça duyarlı bulabilirsiniz. Otofokus hep benim amaçlar için çok güvenilir ve hızlı kanıtlamıştır. Alan derinliği harika. Sahne izin verdiğinde ben açık çekim seviyorum ve 3d pop oldukça miktarda alma yeteneğine sahiptir. Eğer senin odaklama dikkatli olmak zorunda ama ben Zeiss objektif geniş açık ne kadar keskin da şaşırdı. Bunu yapmam çekim için herhangi bir mantıklı kendimi hiç bir daha kamera gerek göremiyorum.

ISO varsayılan olarak kontrol tekerleği ayarlayın. Ben yapılandırmasını değiştirmek için karar vermeden önce yanlışlıkla bir şey gülünç kadar çok kez benim ISO değişti gerekir. yanlışlıkla / hareket ayarlamak çok kolay oldu böylece tekerlek gerçek dirence sahiptir. Kamera elimde isteğe kavrama ile OMD gibi güzel gelmiyor iyi hissettiriyor, ne sadece (iyi bir şekilde) tatmin edici ve ağır hissettim Fuji x100s gibi katı olarak inşa edilmiştir rağmen. Panjur gürültü. Çok bu konuda ve ben utanç ile sokak çekimleri için çalıştı ilk kez irkildi sessiz yaprak çekim ile X100s ile önceki kamera söylenmiştir. Genellikle o yüksek sesle ve arkadaşlarım DSLR en daha az gürültülü değil olsa.

Özellikle TLL yetenekleri ya da hatta yeni 'standart' çoklu arayüz sıcak ayakkabı ile A7 ile uyumlu olan devlet radyo vericileri ile flaş ekipmanı bulmak deneyin. Ben hala mevcut (Ve sürekli çalışır) ucuz bir çözüm bulmaya çalışıyorum. Dosya boyutu. RAW çekim benim sert götürmek zararına olmuştur zaman Ancak megapiksel seviyorum. Ek yerli FE lensler. Ben çeşitli lensler için adaptörler alabilirsiniz ama bu sistem için tasarlanmış otofokus yetenekleri ile yerli lensler satın seçeneği istiyorum teşekkür ederiz. Ben stüdyo koşullarında çekim ve ilave karda zaman biraz kapalı olması beyaz dengesini bulundu. Sonrası veya iterek bazı düğme ile rektifiye ancak bu koşullarda her zaman biraz dışarı olamazdı şey.

Genellikle benim satın alma ile çok mutlu olmuştur. A7 benim GAS tedavi edecek? Belki organları ile ilgili tüm sonra herkes genel çekim için kamera içinde daha fazla yetenek gerekiyor? Muhtemelen değil. Ancak (bir şey FE yerli line-up mevcuttur olursa) kendimi ek cam alıyorum görebilirsiniz. Ben ne olacağını görmek sanırım. Eğer okuyucular daha fazla resim örnekleri görmek istiyorsanız benim amatör web sitesine bakın çekinmeyin. Ve bu site, tüm özveri için teşekkür Steve teşekkür ederiz. Gerçekten ilham kaynağı sadece vites açısından değil diğer bireylerin işe görmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder