7 Temmuz 2015 Salı

Sony Ooc Kamera

Bu basit yardım etmek. Hiç bir satın alma yapmak için karar verirseniz B & H Photo ya da Amazon , herhangi bir şey için bile diapers bunu yapmak için bir kuruş harcamadan bana yardımcı olabilir . Eğer satın alma yapmak benim bağlantıları kullanırsanız size sırayla olacak (burada bir bağlantıyı tıkladığınızda ve bu kadar bir kez orada benim bağlantıları kullanarak B & H ya da Amazon götürür bir şey satın alabilirsiniz ve ben bir ufacık küçük kredi alacak) gidiş devam ve büyüyen tutmak için bu siteyi yardım olacak.

Sadece ben hızlı hosting para harcamak ama aynı zamanda, gaz ve seyahat ve diğer şeyler ile ilgili bir takım, yorumlayan siz satın lensler yorumlayan, çanta yorumlayan kameralar üzerinde harcama yapmak. Sadece bana bu web sitesini korumak için maliyeti ne hayran olurdu. Birçok kez seni YOU hepsini geri vermek amacıyla yarışmalar bu öğeleri vermek.

Ben sormak nedenle tüm olduğunu kullanışlı bu web sitesinde ücretsiz bilgi bulmak VE Hiç B & H Photo ya da Amazon bir satın alma yapmak hemen aşağıdaki bağlantıları kullanmanız gerekiyorsa. Hatta Amazon bağlantısını yer imi ve her zaman bir şey satın almak kullanabilirsiniz. Bu size ekstra hiçbir maliyeti ama beni sağlayacak ve bir dolar ya da iki ile bu site boyunca kamyon üzerinde tutmak için. AMAZON LINK (favorilerinize ekleyebilirsiniz bu bir)

B & H FOTOĞRAF LINK - (mümkün imi değil) aynı zamanda her zaman, değerlendirme içinde sağ tarafta veya bağlantıları benim arama çubuğunu kullanabilir miyim. Ayrıca beni takip edebilirsiniz Facebook, Twitter , Google + ' ya YouTube . ;) Yardım etmek için bir diğer yolu bağış gereğidir. Eğer bu siteye bile 5 $ seçtiğiniz herhangi bir miktarda bağış istiyorsanız, BURAYA paypal bağlantısını kullanarak bunu yapabilirsiniz ve bağış miktarı girin. Tüm bağışlar gidiyor ve! Büyüyen bu siteyi tutmaya yardımcı bağışlarınız yararlı içerik yüklü bu siteyi tutmak için uzun bir yol bu yüzden herhangi bir üye ücreti yok. Teşekkür ederim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder